dilluns, 23 de desembre del 2013

Solució dels Contes remenats per tuit de l'Escola Súnion

Solució dels Contes remenats

Vides tenyides de blau  (Mireia Rocas, 1r d'ESO, bloc 2)

Tanco el llibre. Em miro al mirall del lavabo i veig una cosa diferent . Mil imatges envaeixen la meva ment i...

Veig la Ju collint una rosa blava, visitant el seu germà q s’acaba d quedar en coma i a ella incendiant la rosa, i morint.

Torno a la realitat i una rosa blava es deixa veure a través del mirall.       


Sigues tu (Maria Llinàs, 1r d'ESO, bloc 3)

Aigua, per als de pciència perpètua, foc per als incansbles lluitadrs, terra per als audaços exploradrs, i vnt per als d’ànima lleugera...

...vaig decidir fr un canvi: mai prlava quan volia prlar, tenia por del q pensessin els altrs, deia coses q era mentda...

...i vaig tornar a ser j, la rara, qi li relliscva tot el q li digués la gent, i juntment amb tot, em va trnar el meu ptit desig: el vent.


Tot per una decisió  (Marta Edo 1r d'ESO, bloc 1)

Si no fos pel que va  passar, jo seria a la platja volant un flamant estel de colors vius i encisadors.

A l’hora dl pati vam dcidir nar pel pisos. Vaig caure pr ls scales i vaig sntir 1 dolor profund i m vaig desmaiar.

Stic a l’hospital amb la cama enguixada fins a la cuixa i amb dos punts al cap. I és q tot pot cnviar per una decisió.


La vida amb el tiet  (Emma Vendrell, 1r d'ESO, bloc 4)

Vivia n una csa mb el tiet, 1 munt de gats i la mva capibara Mel. 1 dia, a l’hora d sopar, m volia convèncr pq alliberés la Mel.

No m vaig deixar convèncer. Al dspatx, vaig trobar una carta q deia: “…podria haver-la convertit en granota, q és molt pitjor.

Hvia stat casat mb una dona fntàstica i vivien n 1 poble on 1 bruixot la volia convertir n guepard, prò es va equivocar.